NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 344 Kč (13 EUR)
skladem
naše cena 344 Kč (13 EUR)
skladem
naše cena 344 Kč (13 EUR)
skladem

KONTAKTY

Martin Špatný
Bartákova 7
628 00 Brno
tel: +420 731 572 362
info@namdetem.cz
IČO: 04634551

NOVINKY

arr3Soutěže na Facebooku   Sledujte naše soutěže na Facebooku a řekněte o nás svým... arr3Heureka Point   Vaši objednávku si nyní můžete osobně vyzvednout na pobočkách Heureka Point. Adresy lokalit s...

REKLAMAČNÍ ŘÁD
Reklamační řád

  1. Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, č. 513/1991 Sb., Obchodní zákoník a zákona č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů a vztahuje se na spotřební zboží, u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady.
  2. Záruční doba spotřebního zboží činí 24 měsíců a prodlužuje se o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě.
  3. Spotřebitel může uplatnit oprávněnou reklamaci jedním z uvedených způsobů:
    - poštou na adrese:
    Martin Špatný, Bartákova 7, 628 00  Brno
    - emailem na adresu: info
    @namdetem.cz - osobně na adrese: Martin Špatný, Bartákova 7, 628 00  Brno
  4. Spotřebitel je při podávání reklamace povinen doložit:
    - doklad o prodeji zboží (daňový doklad, faktura, záruční list),
    - reklamované zboží s veškerým příslušenstvím,
    - podrobný popis závady
  5. V provozovně firmy je spotřebiteli vyhotoven doklad o přijetí zboží do reklamace.
  6. Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě:
    - opotřebení věci jejím obvyklým užíváním,
    - neodbornou manipulací a používáním v rozporu s návodem či uživatelskou   příručkou,
    - poškození živly (např. voda, oheň či blesk apod.),
    - poškození nadměrným zatěžováním,
    - poškození zboží při přepravě (tato reklamace se řeší přímo s dopravcem).
  7. V případě oprávněné reklamace je zboží spotřebiteli bezplatně opraveno. Pokud se jedná o neodstranitelnou závadu je zboží vyměněno za nové. V případě výměny zboží začíná běžet nová záruční lhůta.
  8. Lhůta pro vyřízení reklamace včetně odstranění vady je bez zbytečného odkladu 30 kalendářních dnů, pokud se strany nedohodnou jinak. Tato lhůta začíná běžet dnem přijetí reklamace. Jestliže nebude lhůta dodržena, má spotřebitel právo na výměnu vadného zboží nebo na odstoupení od kupní smlouvy.

Tento reklamační řád nabývá účinnosti 15.2.2012 Změny reklamačního řádu vyhrazeny.